Інформація

04.04.2018, 11:34

    Впродовж I кварталу 2018 року до виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради надійшло 505 звернень громадян. 239 звернень отримано під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, 4 звернення отримано за допомогою засобів телефонного зв’язку, 1 – через єдину систему місцевих петицій,  19 – через органи влади, решта звернень надійшли поштою.

    З урахуванням колективних заяв та електронних петицій до керівництва міста звернулось 665 громадян, якими було порушено 527 питань. За тематикою порушених питань звернення, які надійшли протягом I кварталу, стосувалися різних сфер життєдіяльності міста. Найбільш актуальними залишилися питання соціального захисту населення, яких отримано 325. Питання даної тематики залишаються наймасовішими, особливо щодо надання матеріальної допомоги і становлять 60% від загальної кількості звернень.

    У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства (56 проти 63 звернень у 2017 році). У детальному розрізі даної тематики порушувалися такі питання: утримання та ремонт житлового фонду та комунальних мереж – 16, благоустрій прибудинкової території та ремонт доріг – 15, дії та бездіяльність працівників комунальних служб – 5, забезпечення електроенергією – 3, опалення та газифікація – 2 плата за житло та комунальні послуги – 2 та інші питання комунального господарства – 13.

    Кількість питань житлової політики – 52, земельних відносин – 19. Питання дотримання законності та правопорядку підіймались у 9 зверненнях, робота транспорту та зв’язку – 16 звернень, охорона здоров’я – 7, освіта – 2.

 

 

Завідувач сектору роботи зі зверненнями громадян                          Л.С. Матієнко



Архів новин

«    Квітень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Опитування

На вашу думку, чи достатньо поінформовані містяни про культурні та соціально-економічні події з життя міста?

 
дуже добре
добре
задовільно
незадовільно
важко відповісти