Державна фінансова інспекція

Про функціонування телефону довіри

 

У відповідності до Порядку функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 10.04.2013 № 469,  у Державній фінансовій інспекції України функціонує телефон довіри за номером 425-38-18, у Державній фінансовій інспекції в Полтавській області за номером 2-58-02, а також у Кременчуцькій об’єднаній державній фінансовій інспекції за номером 74-20-59.

Відповідно до статті 2 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” головними завданнями органу державного фінансового контролю є:

- здійснення державного фінансового контролю за використанням і  збереженням  державних  фінансових ресурсів, необоротних та інших активів,  правильністю визначення  потреби  в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань,  ефективним використанням коштів і майна,  станом і достовірністю бухгалтерського  обліку  і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади,  державних     фондах,     фондах загальнообов’язкового    державного    соціального    страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного  сектору економіки,  а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді,  який перевіряється) кошти  з бюджетів    усіх    рівнів,    державних    фондів    та    фондів загальнообов'язкового  державного  соціального   страхування   або використовують  (використовували  у  періоді,  який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні  установи),  за дотриманням  законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів; дотриманням законодавства про державні закупівлі; діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно  від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

-    надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції;

- забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними підприємствами, установами та організаціями;

-  виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень.

Зворотний зв’язок з громадськістю за допомогою телефону довіри забезпечується щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9 до 18 години (у п’ятницю з 9 до 16 години 45 хвилин).

 

Начальник

Кременчуцької ОДФІ                                                                     В.О. Россоха


Архів новин

«    Червень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Опитування

Чи ознайомлені Ви з діяльністю органів місцевого самоврядування щодо оздоровлення та відпочинку дітей влітку?

 
Так
Частково
Ні